2012. október 16., kedd

kapitel 2 ~ Baby, Justin Bieber, Bo!



London utcái napról- napra telítetebbek a sok- sok embertől. Mindig jönnek ide új arcok néhányan végleg, de nagy részük csak pár napra. Fogalmam sincs mennyi időre jöttem, szívem szerint inkább otthon lennék és unatkozok, minthogy egy levegőt szívjak a "nagy és hatalmas" Liam Payne- nel. Talán annyi mégis jó, hogy a többi fiút egyszerűen imádom- persze csak titokban- és most velük lehetek. Elég jól titkolom ezt a dolgot, mert még Christina sem tud róla. Nem kellene magamba folytani a dolgokat, hogy elájulok Harry szemeitől, Louis humorától, Zayn személyiségétől és Niall aranyos arcától! Úgy érzem magam, mint egy kibaszott szerencsés tini lány, aki a kedvenceivel élhet. Ez kezd betegessé válni a részemről, régebben senkinek sem néztem az interjúit, a videónaplóit vagy épen tűkön ülve vártam az újabbnál- újabb dalokat és klipeket. Mintha nem is önmagam lennék. 
Ezekkel a gondolatokkal a fejemben fedeztem fel London zsúfolt utcáit. Sokszor úgy érzetem még pár pillanat és kinyomnak belőlem minden szép és többnyire csúnya dolgot. Eközben bőven volt időm az embereket fürkészni. Néhány gyönyörű lány mellett újra és újra felébredt bennem a kisebbségi komplexus. Egy- két pasitól pedig rendszerint bizseregni kezdtem, ebből látszik fogalmam sincs milyen az igaz szerelem, ahol nem csak kihasználják az egyik félt. Hirtelen egy aranyos, de ennek ellenére nem túl helyes fiú állt meg előttem.
- Ő tökéletes lenne a szerepre!- kiáltotta, amivel kissé megijesztett, majd mire újra feleszméltem egy egész stáb állt előttem. Mit akarnak ezek tőlem?- A héten forgatjuk a második klipemet és az a helyzet, hogy az utolsó pillanatban a főszereplő lány azt mondta nem tud eljönni a forgatásra, így gyorsan kerítenünk kellett valakit és amikor megláttalak nem tudtam levenni rólad a szemem. Szerintem már sejted mire akarok kilyukadni, szóval elvállalnád?- hadarta egy szuszra a még számomra ismeretlen srác.
- Attól függ mit kellene tennem.- húztam meg a vállam.
- Nyugalom semmi hiányos öltözet, semmi erotika mindössze csak bowlingoznotok kellene pár lánnyal a fiúk ellen.- vette át a szót egy komolyabb tekintetű, szemüveges, idős ember. Bizonyára ő a klip rendező vagy a menedzser.
- Akkor vállalom.- zártam le a beszélgetést a részemről. Éppen megfordultam, de a srác visszarántott.
- Kaphatnánk egy címet, ahol elintézhetjük a papírokat?- bólintottam, majd lefirkantottam a fiú kezére a jelenlegi címemet.- Délután találkozunk.- kacsintott rám én pedig egy műmosolyt erőltettem az arcomra, semmi kedvem sem volt jó pofizni, így amilyen gyorsan csak tudtam rohantam haza. Szinte futottam, mintha menekültem volna valaki elől, ezzel fellökve néhány embert, dehogy miért még magam sem tudom.
Becsaptam magam mögött az ajtót. Liam Chrissyvel a konyhában főzőcskézett, mialatt Niall jót röhögött rajtuk, valószínűleg csak a férfiszakácson, merthogy nem tud főzni az is száz, de szerencsére egyikőjük sem vett észre engem. Gyors felrohantam a lépcsőn és ugyanabba a szobába nyitottam be, mint előző nap. Mikor lenyomtam a kilincset tudtam, nincs visszaút. Kissé féltem, hogy megint egy nálam ezerszer gyönyörűbb lánnyal fogom látni, de hála az égnek erről szó sem volt. Egyedül feküdt az ágyon kopott, elhasznált, régi melegítőben és fehér atlétában. Unottan kapcsolgatta a tévét, valószínűleg abban a reményben hátha talál egy normális műsort, de minden egyes csatorna egy újabb csalódás.
- Spanyol szappanoperák, bicikli verseny, gyerek műsor, öreg bácsi mondja a jelentéktelen híreket. Nincs sehol egy 'How I met your mother?' vagy esetleg 'Family Guy'?- panaszolta el a dolgokat Harry. Felnevettem, majd leültem mellé. Kikapcsolta a tévét és arrébb dobta a távkapcsolót. Közelebb húzódott hozzám és úgy folytatta:- Reggel kilenc körül bekutattam utánad az egész házat, de nem voltál sehol. Olyan volt mintha teljesen elnyelt volna a föld.
- Elmentem kicsit kiszellőztetni a fejem.- válaszoltam egyszerűen.- De miért kerestél? Úgy tudom jóval később szoktál kelni. 
- Ja, értelek.- bólogatott ajkait beszippantva, kezeit összekulcsolva a hasa előtt és a hátára feküdt, így fürkészte a hófehér plafont.- Nem tudtam aludni, valaki értelmessel szerettem volna beszélgetni. Ne érts félre, mert imádom a fiúkat, de ha komoly vagyok csak nagyon ritkán tudok velük teljesen normálisan beszélni.
- Tudsz komoly is lenni?- kérdeztem viccelődve, de Ő ezt nem érzékelte a hangsúlyomban. 
- Most is az vagyok!- védekezett, ezúttal két kezét maga elé rakva.
- Valóban? How I met your mother? Family Guy?- néztem a szemébe, ezzel elveszve bennük, de mielőtt választ kaptam volna nőies sikítást hallottam a földszintről, mire mindketten összenéztünk.
- Baby, Justin Bieber, Bo!- kiáltotta Niall. Hirtelen azt sem tudtam miről van szó, majd észbe kaptam. Valószínűleg a bilifejű fiú volt az, akivel pár órával azelőtt találkoztam. Mire Harryvel leértünk a nappaliba már mindenki ott volt. Szorosan Justin mellett a látszólag fanatikus ír szőkeség ült, vele szemben Liam és Chrissy, a fotelben Zayn annak a karján pedig Louis foglalt helyet. Harry nem ült le, mindössze lazán nekidőlt a falnak.
- Szóval ezeket alá kellene írnod és ha zavarok már megyek is.- mondta Justin Viewer vagy kicsoda. Gyors aláfirkantottam alapokat, miután átolvastam őket. Csak a szokásos, hogy mit kellesz tennem, mennyit kapok érte, a titoktartás, miszerint, míg meg nem jelenik a kisfilm nem mondhatom el miről szól illetve mit csinálunk benne, mivel a rajon gók már ismerik a 'Baby' című számot az már nem titok. Ez volt megfogalmazva három oldalban, szinte érthetetlenül. Rajtam kívül Liam, Christina és Harry is elolvasta ellenőrzés képen, mielőtt aláírtam volna régi legjobb barátom jóváhagyására vártam, aki kis gondolkozás után, de beleegyezett. Úgy tűnik még ennyi idő után is hatalmas szükségem van rá. 
- Hogy kerülsz Londonba?- kérdezte Zayn a- fiúk állítása szerint- hatalmas popsztárt. 
- Itt forgatjuk a Babyt, de amint vége a forgatásnak haza kell utaznom Los Angelesbe, mert lesz ott egy- két koncertem, de most sietnem kell. Vissza kell érnem a hotelbe háromra.- állt fel Justin, aminek teljes szívemből örültem. Egy mosoly kíséretében elvezettem az ajtóig, már kezdtem megörülni, hogy végre valahára elmegy, amikor hirtelen megfordult.- Nem is tudtam, hogy jóban vagy a One Direction- ös srácokkal. Pedig azt hittem én leszek az, aki megmutatja neked milyen is a média világa.
- A jóban az enyhe túlzás csak elviselem őket az egyetemes éveim alatt, semmi több és nem is lesz, ami pedig a médiát illeti erről inkább nem szeretnék beszélni.- majd újból előjöttek azok az érzések, amelyeket már olyan sokszor próbáltam elnyomni, de nem sikerült, hogy Liam elhagyott és évekig nem beszéltünk a gyorsan jött siker és a média miatt.- De nem azt mondtad, hogy sietned kell, mert koncerted lesz?- üldöztem elfelé a srácot egy műmosoly kíséretében, amit mostanában egyre gyakrabban produkálok. Talán le kellene róla szoknom, de mint említettem az imént: talán. Néha még jól is jön.
Miután szó szerint becsaptam a Justin nevű fiú előtt az ajtót az első utam a szobámba vezetett volna ha a srácok és Chrissy nem bombáznak le szerintem teljesen felesleges és jelentéktelen kérdésekkel: 'Honnan ismered Justin Biebert és mit akar tőled?' Amint ezt abbahagyták szó nélkül felmentem és magamra csuktam a szobám ajtaját.

Először: Mit gondoltatok miről fog szólni a fejezet mikor elolvastátok a címet? Kommentben írjátok le!
Másodszor: Köszönöm a 18 pipát a tetszikre, 8 feliratkozót és a kommentet Macynek, remélem most már nem csak ő fog megajándékozni hozzászólással, ha fog.
Harmadszor: kijelentem nincs hirdetés a fejezetekben, de mivel ezt nem mondtam, nem akartam bunkó lenni chaten, mert ßinkii. kérte, hogy rakjam ki a blogját a kövi résznél. Fejléceket csinál, amik a blogján található fejléácből kiindulva nagyon jó. Ha rendelni szeretnél tőle katt IDE!
Illetve twitteren kérte egy lány, hogy rakjam ki a blogját szóval olvassatok bele a blogjába :)
Negyedszer: Justint a 16 éves énjével képzeltem el a Baby idején, de a kora a blogban 18!

xoxo: Destiny.

7 megjegyzés:

  1. Szia, Destiny♥!
    Most aztán megleptél, elég rendesen :) :P Bieber♥, Baby...Bo? :O :P Csupa b betű :) ;) :P
    Niall :P ♥ #soocutee
    Bo és Harry tiszta édesek együtt :) ♥ Jó dolgot sejtek én ebből... :)

    Nagyon várom a folyatást és innen szólnék a többi olvasóhoz: ÍRJATOK DESTINY-NEK! Megérdemli, hisz tehetséges író :)! Szánjatok 5 percet a kommentelésre, ha már arra szántok időt, hogy feljöjjetek a blogjára! :D Írásra fel, kedves olvasók!
    ••Macy Claudia Morrow♥••, szintén blogger!

    Ennyi lett volna az ösztönzőbeszéd, sok sikert a sulihoz és úgy mindenhez! ♥ Grat a díjhoz is és bocsi, hogy későn írtam :S Elég ugye, hogy csak ennyit mondok: iskola?!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Macy drága!♥
      Meglepinek is szántam és Niall ahhw*-*
      Azért még lesz egy kis csavar, mielőtt minden jó lenne:DD

      Hahahahaaa...köszönöm az ösztönzést:)♥

      Iskola...hmmm...

      Puszil: E.♥

      Törlés
  2. Nem is figyeltem annyira a címet, és nem is gondoltam volna erre. Irjad gyorsan a köviiiit!:***<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahha, reméltem, hogy meglepi lesz:33
      írom, írom;)<3

      Törlés
  3. Szia Destiny! Nagyon tetszett ez a rész főképp azért mert benne volt Justin akit nagyon szeretek. *.* Nagyon izgisre sikeredett. szóval így tovább. Puszi :).
    Jah és köszönöm hogy ajánlottad a blogom ;) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pkoselák!
      Reméltem, hogy nem fogtok megfojtani JB miatt:D
      szívesen♥

      Törlés
  4. wow *.* nagyon jó lett :D még h ""A jóban az enyhe túlzás csak elviselem őket az egyetemes éveim alatt, semmi több és nem is lesz, ami pedig a médiát illeti erről inkább nem szeretnék beszélni. "" aha el is hiszem mi még h csak elviseli őket???? :D haha:D

    VálaszTörlés