2013. január 30., szerda

kapitel 8 ~ biztonságiak!



Bo szemszög

Azt sem tudom mennyi ideig ültem a repülőgépen, de az út végére már Niall is bealudt szóval az olyan utolsó egy órában csak ültem és bámultam ki a fejemből. Még ez lett volna a legkevesebb gond, de olyannyira elültem a fenekem, hogy egész nap furcsán sétáltam, egyszerűen nem tudtam egyenesen menni. Más is így van ezzel vagy csak én vagyok allergiás a repülő utakra? Jó tulajdonság, mi? Eddig akárhányszor ültem gépen vagy rosszul lettem vagy nem bírtam kinézni az ablakon, így végig rettegtem az utazást. Most meg ez, csoda, hogy túl éltem a napot mindenféle egyéb sérülés nélkül. Még a végén haza sem tudtam volna jönni.
- Bo, Chrissy, Harry mi a tervetek mára? - kérdezte Louis a reptéren. Arcáról aggodalom tükröződött. Vagy tervez valamit vagy csak a repülő út hatása alatt volt akárcsak én. Válaszolni akartam neki, de még azt sem tudtam mi a fenének jöttem Los Angeles- be, nem még a programjaim!
- Strand, fürdés a tengerben, úszás a vízben, Zayn- t vízbe juttatni és strandolni. Vagy azt mondtam már? Tényleg csak strandolni szeretnék egész nap. Egy egész part szakaszt lefoglaltak nekünk, hogy pihenhessünk a mai nap.- gondolkozott el Harry a napi beosztásán, ami őszinte mosolyra késztetett. Csak a tenger miatt voltunk az angyalok városában. - Mit szeretnél Tomlinson mit tegyünk?
- Az a helyzet, hogy este Leah- nak koncertje lesz itt L. A.- ben és el szeretnék menni, de ciki lenne a múltkori után egyedül. Haver, te tudod, hogy lekoptatott. Azt mondta Ő nem Eleanor pótlék pedig nem is arra kell.- hadarta el egy szuszra az újonnan szingli srác a történteket pedig nem is kérdeztük. Egyből rájöttem a megfejtésre: a mi Tommonk újból szerelmes és valószínűleg egy gyönyörű énekesnőbe. Nem mondtunk semmit a rövidke monológjára mindössze mosolyogva belementünk a tervébe. Így alakult, hogy este valami Leah koncertre mentünk négyesben: én, Harry, Louis és Chrissy. Ha tehettem volna a Göndörkével töltöm az egész napot kettesben és nem törődöm senkivel, de sajnos ez nem nagyon jött be, mivel a többiek is Los Angeles- ben tartózkodtak. Talán ez még a kisebb gond lett volna, de nem állt szándékomban elhanyagolni az újonnan ritkán látott öcsém. Jelenleg Byron az első számomra és ezen senki sem változtathat.
Tényleg egész idő alatt a strandon ültünk! A nap nagy részében szegény Zaynt próbáltuk becsalogatni a vízbe több- kevesebb sikerrel és ebből is inkább az utóbbi. Csak azt nem értem miért fél annyira. Viszont egy idő után meguntuk a banda rossz fiúját kergetni, így a fiúk seperc alatt találtak jobb szórakozást: Bo- t és Chrissy- t belevágni a vízbe. Ez eddig még oké, de hogy versenyszerűen csinálták! Az nyer, akinek az áldozata több vízet szorít ki azaz nagyobbat csobban. Ezt a versenyt Louis nyerte meg, aki egyfolytában Christinát dobálta. Igen, Harry engem megvédett. Nem engedte, hogy mások ártsanak nekem. Mindössze önmagának és Byronnak adott engedélyt, de Ők aztán nem kíméltek! Még mindig salyog az egész testem a csobbanásoktól. De akkor mit érezhet Chrissy, aki célpont volt a többi fiú számára? Éppen, hogy kijött a vízből már ment is vissza. Nagyon élvezte a dolgot mondhatom. Szegény. Egyszer még Zayn is bemerészkedett a tengerbe, hogy ''kipróbálja'' a szőkeséget. Fárasztó nap volt az is száz.
Louis miatt átrakadtuk a repülő jegyeket másnap reggelre, amit egyáltalán nem bántam: minél később kell gépre ülnöm annál jobb. Meg aztán talán még a fájdalmaim is elmúlnak reggelre. Habár ezt erősen kétlem.
Este hat felé Louis annyira be volt pörögve, mint még soha! Pedig ő aztán hiperaktív ember. Úgy ugrándozott jobbra- balra, hogy külső szemlélőként is beleszédültem. Részben izgult a Leah- val való találkozástól, de a dominásabb része inkább boldog volt. Még nem ismertem azt a lányt viszont Tommo viselkedéséből kiindulva különleges lehet.
- Brit a csaj? - kérdeztem Harry- től, miután felöltöztem a koncertre.
- Igen. A múltkor Nick Grimshaw- val forgattunk egy rapp videót és akkor ismertük meg. Szerintem semmi extra nincs benne, csak nagyon kedves és Louis- nak ez tetszett. Randiztak is egyszer, de Leah úgy gondolja, hogy Ő csak Eleanor pótlék, pedig nem az. A mi cicafiúnk teljesen belezúgott és azóta csak róla beszél. Vagyis többnyire sóvárog utána eredménytelenül.- magyarázta el nekem Hazza az egész sztorit a saját lassú stílusában. Hangja a szokásosnál is mélyebbnek festett, ami feletébb vonzóvá tette számomra.
- Ma este csak helyre jönnek a dolgaik. Szurkolok Louis- nak, azt szeretném ha boldog lenne.- mondtam teljesen őszintén és megbánóan. Beletudtam élni magam Lou helyzetébe elvégre én is belezúgtam valakibe annyi különbséggel, hogy a mi helyzetünk sokkal másabb.
- Most komolyan róluk akarsz beszélni? Pár perc és körülöttük forog majd az egész világ.- amint kiejtette a száján ezeket a szavakat ledöntött a Byronnal közös hotel szobánk franciaágyára és a nyakam kezdte el csókolgatni, miközben egyik kezével a felsőm alá nyúlt és az oldalam simogatta. Jó érzés fogott el, de mégis féltem. Mi van ha le akar fektetni és már keresi is a következő prédát, mint eddig mindig? Óvatosan eltoltam magamtól és egyenesen a szemébe néztem. Meg sem kellett szólalnom tudta mit szeretnék. - Igazad van. Induljunk, mielőtt Louis hiszti rohamot kap, mert elkésünk.- ezzel felhúzott az ágyról és levezetett a hotel halljába, ahol már Louis és Chrissy vártak minket.
- Tudjátok ti mennyi az idő?- mutatott idegesen Tommo a karórájára és szinte még le sem értünk, de már rohant ki a szállodából karöltve a szőke szépséggel, aki már majdnem segítségért ordítozott. Rémisztő, amit ez a fiú leművelt. Olyan gyorsan ment és ezáltal mi is, hogy seperc alatt odaértünk a koncertre. Egy gyönyörű, szőke hajú és feletébb csinos lány állt a színpadon. Rögtön előre furakodtunk, de csak annyira, hogy Leah észre ne vegye a srácokat. - Elkéstünk. - ült le Louis lemondóan a földre.
- Te hiperpigmentált, retardált állat! Hogy a fenébe tudsz elkésni egy koncertről? - kérdezte megvetően Chrissy a saját stílusában. A szavak felét, amiket használt nem is ismertem pedig már egy jó ideje lógok ezzel a lánnyal. Lou felállt, majd leporolta a nadrágját és onnantól kezdve végig énekelte az általam még ismeretlen számokat, de mind egytől- egyig tetszett.
- Menjünk kérjünk autógrammot! - ordított fel Louis az utolsó dal végeztével és meg sem várva a válaszunkat húzott maga után. Pontosabban engem és Christinát karon ragadott, míg Harry nevetve követett minket. Kínzás ezzel a sráccal! Akkor milyen lehet ha még ennél is jobban izgul? A sorban a Doncasteri fiú előre furakodott és egyből mi lettünk az elsők. A szőke hajú lány csak ült ott helyben és fel sem nézett, mindössze az autógrammokat gyártotta.
- Szia Leah, odaírnád, hogy Louis Tomlinsonnak? - kérdezte a hős szerelmes félénken és meg is volt rá az oka. A lány a név hallatán felpillantott és végig mérte a kis társaságunkat és meg kell mondani nem túl kedvesen. Harry körülbelül másfél órával ezelőtt mintha azt említette volna, hogy kedves. Biztosan összekeverte valakivel vagy csak Louis közelsége váltotta ezt ki belőle.
- Te meg mit keresel itt? - Leah hangneme durvább volt, mint a nézése. Nem kis teljesítmény öt perc alatt.
- Téged, meg kell beszélnünk! Azóta csak te jársz a fejemben. - Tommo hangja tele volt megbánással. Kíváncsi lennék én arra mi történt azon az omniózus első randin, mert hogy nem csak annyi, mint amennyit az érintett srác megoszt velünk. Még Haznak sem mondta el a teljes igazságot pedig legjobb barátok!
- Biztonságiak! - kiáltott fel Leah és két kigyúrt fickó megragadta Louis- t és el is vitte tőlünk. Azon nyomban aggódva utána szaladtunk.
- Még ma megszerzem. - jelentette ki Tommo és el is rohant. Kikerekedett szemmel bámultan a srác után. Neki nem volt ennyi elég? Azt akarja, hogy megint meghurcolják? Ennek teljes mértékben elment az esze! Vagyis csak szerelmes.
- Akkarjuk mi azt látni? - nézett Harry rám és Chrissy- re. Én lemondóan bólintottam, semmi kedvem sincs börtönbe kerülni zaklatásért. Ebből a lányból két perc elteltével bármit kinéznék.
- Én igen. - mondta Chrissy ezzel el is tűnt. Egyenesen az elmebeteg srác után rohant erősítésként. Én biztos nem fogom kifizetni utánuk az óvadékot, esetleg a fiúk, de kinézem belőlük, hogy szívatásként csak a leányzót váltják ki. Az mekkora poén lenne! Talán még én is benne lennék, de mint mondtam csak és kizárólag talán.
Harry- vel kettesben sétáltunk vissza a hotelbe. A szobánk ajtaja előtt maga felé fordított és ajkait az enyémekre tapasztotta. Újra megcsókolt, de most sokkal gyengédebben, mint pár nappal ezelőtt és jobban is élveztem. Nyelve óvatosabban fedezte fel a szám összes zegét- zúgát. Amennyire tökéletes volt olyannyira rövid.

Sziasztok drágák!
Egy kis késéssel, de itt vagyok. Ez a rész főleg Louis központú lett, de a következő csupa Harry és Bo. De jövőhéten a fényképalbumos bejegyzés következik, amit megszavaztatok:)
Köszönöm a 25 rendszerest a pipákat és komikat. Imádlak titeket!♥
Love: Destiny.

3 megjegyzés:

  1. Louis a hős szerelmes..:D Tiszta cukin viselkedett.:D nagyon tetszett ez a rész,olyan nyugis volt:D már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
  2. Hi, babe ♥!

    Imádtam, főleg azért, mert Tommo volt a középpontban ♥ :$ Egyszerre volt vicces és kissé ijesztő, azért, mert Tommo szembeszállt a biztonságiakkal :) Vajon mi volt az, amivel Leah-nal kihúzta a gyufát? :O Remélem, előbb-utóbb ki fog derülni :D Harry irtó édes volt, meg lehetett volna zabálni :) ♥ A vége volt számomra az a bizonyos *áhw* rész...imádtam :)

    Várom a folytatást <33 :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett főként mert Louiról volt szó a legtöbbször. Nagyon aranyos volt. ^^ A végén pedig tetszett, ahogy Hazza megcsókolta Bo-t;) Mint mindig, most is várom a következő részt.<3<3

    VálaszTörlés