2013. január 2., szerda

kapitel 5 ~ A kedvemért...


Bo szemszög


Annyira hihetetlenek azok a dolgok, amelyek mostanában velem vagy éppenséggel körülöttem történnek. Szinte visítani tudnék, mint egy hisztérikus rajongó, amikor a négy srác- Liam kivételével- közelében vagyok. Emlékszem, amikor kijött az Up all Night CD egész hajnalban a bolt előtt ácsorogtam, hogy biztosan én legyek az első egész Wolverhamptonban, aki megvette, majd boldogan szaladtam haza és az egész családommal együtt hallgattuk meg a lemezt egykori legjobb barátom, Liam miatt. Ma pedig mar a Take me Home lemezbemutató koncertjére készülődtünk. Ez a nap úgy volt tökéletes, ahogy volt. Egy- két dolgon ugyan változtatnék, így visszagondolva, de ha jobban belemerülök az eseményekbe előbb- utóbb úgyis megtörtént volna. Inkább kezdem a legelején. Reggel tíz órakor, mikor felkeltem a ház üres volt se Chrissy-t, se a fiukat nem találtam. Kétségbeesetten rohangáltam körbe, mire megtaláltam a telefonom és tárcsáztam Louis-t. Hogy miért nem Christinat, akivel évek óta legjobb barátnők vagyunk? Mert ez nem az ő ugy mond nagy napja, hanem, a srácoké, akik közül hívhattam volna akar Liamet vagy Harryt is, de mégsem tettem. Hosszan kicsöngött a telefon, mire végre felvette az illető.
- Auu... óvatosabban.- nyögött bele Louis, mire megijedtem. A fejemben mindenfele piszkos gondolat képe jelent meg. Lehet, hogy Eleanorral van kettesben én meg megzavartam őket? Az nem lenne szép dolog tőlem.- Lou mondtam, hogy óvatosabban a tűkkel!- kiáltott még egyszer és én nevetésben törtem ki. Szóval nagy valószínűséggel ruha próbán vannak.- Akárki is van a vonal végén, de ha nem szol bele tíz másodpercen belül kinyomom.
- Szia Louis én vagyok az Bobo vagyis Bo csak nem találtalak titeket, így kicsit megijedtem, de a hangokból ítélve inkább nevetnem kellett volna.- szóltam végre valahára bele a telefonba én is.- Egyébként Chrissy is ott van?
- Aha, éppen Liam ingjét gombolja befelé. Liam pedig csak úgy irul- pirul. Az én kis gerlicéim.- válaszolt hangjában enyhe gúnnyal.- Mellesleg neked is itt kellene lenned csak nem akartunk felkelteni, de siess, mert a te ruhádat is ki kell választani.- hadarta el gyorsan, majd kinyomta a telefont. Az én ruhámat? Nem elég jó nekik ha a saját ruhatáramból magamra kapok valamit? Vagy ezt mégis mire értette? Nem foglalkoztam sokat a töprengéssel inkább eleget tettem kérésének és felöltöztem, majd rohantam is ki Harry kocsijához és beültem. A kocsikulcs a helyén volt, így minden könnyebben ment és nem kellett keresgélni. Félve indítottam be a járművet, mert tudtam ha barmi baja esik a Range Rovernek Harry élve nyúz meg. Végig óvatosan vezettem és talán lassabban is a kelleténél, de végül megérkeztem a próba terembe, ahol most kivételesen a hangszerek hátrébb voltak tolva és a helyükre megannyi ruha került.
- Végre, hogy itt vagy.- fogta meg a karom a fiuk stylistja, Lou Teasdale.- Ezeket próbáld fel.- nyomott a kezembe minimum öt szettet és elküldött felöltözni. Az első összeállítás után félénken tértem vissza a többiekhez.
- Mielőtt mást is felpróbálnék lenne egy kérdésem: miért kell ezt ennyire felfújni? Az addig oké, hogy titeket meg Josh- ékat felöltöztetnek, de engem miért kell? Ha jól látom Chrissy körül sem ugrál Lou.- hadartam el, mire a négy fiú kérdőn nézett Liamre.
- Szeretnénk ha a lassúbb számokat zongorával kísérnéd. Emlékszem mennyit szórakoztunk a suli előadótermébe annak idején és tök jó lenne ha most is zenélnél velünk egy kicsit.- válaszolt egykori legjobb barátom a földet kémlelve.
- Szó sem lehet róla.- zártam le ennyivel a témát, de mielőtt visszavehettem volna a ruháimat egy erős kéz visszarántott.
- De miért? Régen imádtál zongorázni. Mi ütött beléd?- kérdezte Liam egyenesen a szemembe nézve. Eljött az idő.
- Figyelj, mikor elmentél abbahagytam a zenélést. Nem volt semmi értelme, úgyhogy nincs kinek játszanom. A szüleimet zavarta ha állandóan zongoráztam és mar nem volt senki, aki énekelt volna nekem.- vallottam be a srácnak a teljes igazságot, mire elengedte a kezem.
- Attól meg ma este igazan megtehetned a kedvemért.- nézett újra a szemembe.
- A kedvedért? Tudod mennyi mindent megtettem a kedvedért? Elegem van belőled Liam James Payne! Az utóbbi két évben le se szartál most meg elvárnád, hogy ugorjak ha mondasz valamit! Attól, hogy egy beképzelt világsztár lettel a régi ismerőseiddel is foglalkoznod kellene!- zúdítottam a nyakába a dolgokat és most már tényleg átöltöztem. Táskámat a vállamra kaptam és indultam ki.
- Bo, ha a Liam kedvéért nem teszed meg, akkor a mi kedvünkért.- szólt gyorsan utánam Harry. Ez a hang mosolygásra késztetett, amit meg is tettem, de gyorsan letöröltem a vigyort a képemről.
- Alig ismerlek titeket.- mondtam nem túl barátságosan és még én is meglepődtem a hangszínemtől. Ilyen durva lennek? Végignéztem a teremben jelenlévőkön és mindvégig Chrissy tekintetet kerestem. Ő mindig tudja mi a helyes. Aprót bólintott.- Legyen.- vágtam rá végül és hirtelen öt fiú ugrott rám, amitől rögtön a földre kerültem. Szinte szétnyomtak, de nem tehettem semmit ellene. Sőt, nem is nagyon akartam. Élveztem, hogy végre valahára valaki foglalkozott velem. Mondjuk nem sokáig tartott ez az idilli pillanat, mivel Lou- a stylist- kirángatott a fiuk közül és megkérte, hogy próbáljam fel a többi szettet is. Közös megegyezésre a negyediket választottuk. Meg voltam elégedve a végeredménnyel. Vajon a klip forgatás előtt is így körül ugrálnak majd? Tettem fel a kérdést magamnak és reménykedni mertem egy igenlő válaszban.
Délben elmentünk Chrissyvel ebédelni kettesben, mivel a fiuknak és a zenekarnak maradnia kellett próbálni. Igazság szerint nem bántam, hogy végre olyan hosszú idő után teljes nyugalomban lehetünk csak mi ketten. A próbateremhez lévő legközelebbi étterembe mentünk. Nem voltak sokan mindössze egy- két asztalnál ültek. Végül is nem jó mindig a legfelkapotabb helyet meglátogatni. A kijárattal szemben lévő asztalhoz ültünk le és a pincér rögtön oda is jött hozzánk. Lerakott mindkettőnk elé egy- egy étlapot és kedvünk szerint válogathattunk. Én pizzát rendeltem, mert az is volt, Chrissy pedig maradt a grillcsirkénél. Másfél óra múlva már le is tudtuk az ebédet.
- Merre menjünk?- kérdeztem kedvesen, miközben körbenéztem.
- Mit szólnal ahhoz ha taxival elmennek vásárolni az Oxford Streetre?- kérdezett vissza hatalmas mosollyal az arcán. Egyértelműen igent mondtam és indulhattunk is. Az étteremtől kocsival tíz percre volt a célunk. Mikor kiszálltunk a taxiból csak ámultam és bámultam! Meg sosem láttam ennyi neves üzletet egy helyen. Hirtelen megragadtam Chrissy kezet és hang nélkül visítottam és behúztam a velünk szemben lévő Mayo Chixbe.
- Tetszik Liam?- vetettem oda neki a kérdést. A következő percben a mellettem álló szőke lány kiejtette a kezében tartott virág mintás felsőt. Ezt biztos jelnek vettem.- Jó nem kell válaszolnod, mar rájöttem magamtól is.- nevettem el magam.
- Hat azaz igazság, hogy kicsit kibuktam rá. Én vagyok a lelki szemetes ládája semmi másra nem kellek neki pedig Zayn szerint nagyon is bejövök neki. Tiszta ideges voltam tegnap is, mikor nekem kellett kitervelnem valamit, hogy visszaszerezze Danielle- t, de mikor én kérek valamit nem is foglalkozik vele! Teljes mértékben megváltozott, nem olyan, mint régen. Önző lett és tényleg csak magával foglalkozik. Nem tudom miben változott meg a véleménye, hogy jöjjünk hozzájuk lakni, dehogy hátsó szándéka van az is biztos!- hadarta el egy szuszra sérelmeit legjobb barátnőm és hirtelenjében köpni- nyelni nem tudtam. Legbelül már régebben rájöttem ezekre a dolgokra, de sosem mertem bevallani magamnak.
- Basszus.- mondtam ki hirtelen, majd gyorsan a szám elé kaptam a kezem. Az volt az újévi fogadalmam, hogy nem káromkodom, de már párszor megszegtem.- Teljes mertekben igazad van. De mégis mit tegyünk annak érdekében, hogy megtudjuk mi a terve?
- Egyenlőre úgy teszünk mintha semmiről sem tudnánk, majd szépen lassan kifaggatjuk külön- külön és egyszerre nem teszünk fel sok kérdést, hogy azért ne legyen olyan gyanús.- vágta rá rögtön Chrissy. Valószínűleg már hamarabb kitervelhette. Lepuszi- pacsiztam vele és a próbafülkékhez mentünk, hogy felpróbáljuk a kiválasztott darabokat. Én mindössze egy nadrágot vittem el felvenni, míg Chrissy a fel ruha boltot. Hamar kész is lettem az öltözködéssel és végül visszaraktam a választott ruhadarabot a helyere, mivel szűk volt rám. Ennyit híztam volna? A hasam nézegettem a tükörben és a telefonom hangjára lettem figyelmes. Egy üzenetem érkezett, feloldottam és olvasás közben az arcom lefehéredett. Pont ekkor ért vissza a szőkeség egy halom ruhával a kezében, de mikor meglátta arcmimikám kitépte a telót a kezemből és elolvasta az sms-t, amire ugyanúgy reagált, mint én. Nem foglalkozott a kiválasztott ruhákkal csak az egyik eladó kezébe nyomta azzal a címszóval, hogy rakják a helyére. Taxit fogtunk és indultunk a koncert helyszínére. Egész úton az sms-t olvasgattam, amit az imént írt Niall:

Azonnal gyertek a koncert helyszinere. Nagy baj van! Siessetek! S.O.S.

Sziasztok!
Sajnálom a sok- sok késést, de itt van a rész! Pár pipának és kominak örülnék. Jó olvasást!
Destiny.

5 megjegyzés:

  1. OMG.. mi lehet a baj?? nagyon kíváncsivá tettél..:D nagyon jó lett a rész.:) nagyon várom már az új részt! remélem mostantól kicsit hamarabb tudod majd hozni,de ha nem az sem baj,mert megéri várni! türelmesen várok! xoxo :)

    VálaszTörlés
  2. Hi, babe! ♥

    Amilyen sokat kellett várni, annyira tetszett ez a fejezet ♥ :) Fantasztikus lett, csak gratulálni tudok :DD Bo és Hazz nagyon édik együtt, bár azt szeretném már inkább olvasni, hogy Bo mikor bocsát meg Leeyum-nak :D A végén lesokkoltam...de ezért kaptál kis, ha jól emlékszem :DD"

    Várom a folytatást, béjbe ♥ <33

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tyűha! Ez aztán jó lett! :) Örülök hogy Bo és Harry jól megvannak. Liam hátsó szándéka.. ajjaj. :$
    Nagyon kíváncsiak tettél! Meg mindig nagyon bejön az írásstílusod. ;) :D
    Az az s.o.s. üzenet.. mi történhetett??!!
    Szuper rész lett, megérte várni! :)
    Várom a következőt, és b.u.e.k. utólag is! ^^
    Puszi: Little Zsoo <3<3

    VálaszTörlés
  4. Ááá miert pont itt van vege ?!Neeee !!!! De amugy nagyon tetszett jo lett ! Pusz, Anna~
    (bocs,nem vagyok vmi bőbeszedű kommentálo :P )

    VálaszTörlés
  5. Kedves Destiny!
    Iszonyatosan jó volt ez a rész tele izgalommal. Na és a vége...wow. Még jó, hogy már kiraktad az új részt, mert nem bírnék tovább várni.
    Sok puszi: P ♥

    VálaszTörlés